🌹 .

پاورچین پاور چین و با قفل های محکم رو قلبت اومدی جلو

منم دوتا قفل بیشتر زدم رو دلم و چپ چپ نگاهت کردم😒

تو هم نامردی نکردی و یه تلنگر زدی😈

دردم اومد زدم زیر گریه😢

نگام کردی و گره از زبونت باز کردی و یه جمله گفتی 

می خوام بد بختت کنم اجازه هست؟😌

تو همون گریه یهو تمام قفل ها شکست

یه جوری که هرگز قفل نشد

اگه یه روزی هم قفل بشند فقط با کلید خودت باز می شن

القصه

پاورچین پاورچین پا گذاشتی تو یه دنیای صورتی👼


صورتی بودنش به کنار اما اون دنیا یه چیز کم داشت و نمی دونست 

تا وقتی تو اومدی

یه رنگ جدید کم داشت 

یه رنگ خاص که فقط و فقط مال من باشه🙈

اومدی دیدی صورتیه همه جا دستت رو اوردی جلو گفتی بیا معامله 

دنیات رو رنگ جدید می زنم ولی همسفرم باش😞


قشنگ تر از این مگه ممکن بود😍

آخه هیچ رنگی مثل رنگ تو نبود 

قبول کردم🙂

گفتی باختی گول خوردی😎

اما گفتم باشه 

گولت هم خوشگله حداقل دیگه گول نداری که یکی دیگه بخوره😉

زدی زیر خنده 

یهو قفل و زنجیر رو قلب تو هم شکست


گول نخوردم 

رنگش خاص بود 

اونقدر که منو می تونه خاص ترین دنیا بکنه🤗

گول نخوردم

چون اونجا پشت تمام اون زنجیر ها یه مروارید بود که مال هیچکی نمی تونست بشه😲

پشت تمام زنجیر ها بهشتی بود که من و سیراب می کرد از تمام عطش ها و اونقدر عشق و محبت تو رود هاش جریان داشت که هیچ وقت تموم نشه

گول نخوردم

چون بهشت گم شده ی خدا را پیدا کردم با گنجی که از گنجک قارون با ارزش تره😌

خوش اومدی 😄

دنیام مال تو 

رنگش کن 

مدل خودت

هرچی دوست داری

فقط دیگه نرو 🙁

اسمت رو برن سر در بگو این قصر مال من شد تموم شد و رفت 😁

بعدشم از داخل قفلش کن کلیدشم قورت بده که خودتم در نری😜


#راحیل

#عاشقونه_طور

#عشق

#لیلی_و_مجنون

#عاشقانه