دلم واسه فضای وبلاگ تنگ شد

فکر کنم یکی دوسالی هست که دیگه خیلی اینجا نمیومدم

راستش وقت نوشتن چندانی دیگه ندارم اما تو این مدت یه رمان دیگه نوشتم

سال ۹۷ با تمام خوب و بدش گذشت

۹۸ شروع خوبی واسه من نداشت اما اون شروع ناخوشایند شد تولد من جدید

رخ داد تا من رو ویران کنه و دوباره آجر به آجر بچینه اما این بار با دقت بیشتر و با دست لرزون


امیدوارم اتفاقای بد تو زندگیتون نیفته ولی مدت ها بود می خواستم خراب کنم آسمون خراش خودمو و به جاش یه کلبه ی نقلی بسازم ولی بوی خدا رو ازش از فرسنگ ها دور تر بشه شنید


دیگه مهم نیست من کیم

مهم نیست ماهیتم چیه مهم اینه که مسیر و مقصدم چیه


راستی دیگه آوا نیستم 

الان راحیل ام

آوا صرفا یه نام هنری و عاطفی بود

اما راحیل الان پشتش هرار تا حرفه

هزار تا راه نرفته و هزار تا خواسته نرسیده است

راحیل یعنی کوچ کننده یعنی واسه موندن نیستم 

یعنی منم  و خدا

راحیل یعنی بوی خدا یعنی عاری از گناه یعنی انا العبد ، مقصدی که باید برسم


تمام حال خوب دنیا رو واستون آرزو می کنم

#راحیل