سلام

اومدم فقط یه نکته بگم و برم....

رمانی که در حال حاضر  انتخاب کرده ام و روی سایت هستند داستانی واقعی از زندگی‌یک شهید و خانواده اش هست که به رشته ی تحریری در اومده و نمیشه منکر شد که خود داستان جذاب است و این کار نویسنده را ساده تر می کند

اما نکته  اساسی 

من نویسنده این داستان نبوده ام و نیستم.اما آرزو دارم داستان شهدا و مردان جنگ را بنویسم به جای رمان های خیالی


این داستان توسط یکی از دوستانم به صورت یک فایل به من داده شد که نه اسم نویسنده داره نه اسم داستان و کتاب...

هر کس اسم نویسنده یا اسم کتاب را می دونه یا اینکه پیدا کرد بگه تا در متن ها ذکر کنم

این داستان به نظرم بهترین چیزی بود که می تونستم به مخاطبام هدیه بدم

البته این کار باعث نشه توقعتون از قلم من بیشتر بشه ها...😊😊😊

بعد از اتمام این داستان احتمالا یکی از داستان های خودم را شروع کنم

برای همه ی خواننده های گرامی لحظاتی سر شار از شادی آرزومندم😍😍😍