🌹

بسم رب الشهدا

.

#قسمت_اول

.

خوب نبودم اما بد هم نبودم 

ولی تازه وارد بودم

تازه نتایج اومده بود 

رتبه ام بد نشد اما واسه ی من فرقی نداشت 

فقط هدفم قبول شدن دانشگاه تهران بود و تموم

رشته اش مهم نبود

هدف خاصی تو زندگی دنبال نمی کردم

اصن مگه باید هدفی باشه

زندگی همین دوروزه و تموم میشه

چرا این دوروز رو به جای شادی صرف به دست آوردن چیزایی بکنم و براشون خودکشی کنم

من مثل بقیه نیستم

هر چی بخوام دارم پس بهتره فقط لذت ببرم هر چند لذتی نیست و فقط تکرار مکرراته 

تکرار هایی که هر روز با بیدار شدن شروع میشه و هر شب تموم 

پول بابا ... شغل خوبش... پول مامان و شاغل بودنش و منم تنها بچه و هر چی بخوام در اختیارم 

زندگی همینه 

دوستای الکی از سر تنها نبودن 

اصن مگه میشه کسی واقعا به خاطر خودمون باشه

گشتم نبود نگرد نیس بگذرون بره فقط


اینا حرفای همیشگی هست که تو ذهنم پخش می شه مثل یه نوار اما واقعا زندگیم همینه تکرار تکرار و باز هم تکرار

ولی خب آخرش با رتبه ی ۱۵۰۰ کنکور انتخاب رشته کردم 

جواب ها اومد دهنم باز موند

کی من این رشته رو انتخاب کرده بودم

جوش اورده بودم 

کارد می زدی خونم در نمی اومد 

آخه چرا

گفتم رشته اش مهم نیس ولی این دیگه چراااااااا


#راحیل

#رنگ_فراموشی


#رمان #ایرانی #عاشقانه #مدرن